Dopuna i provjera računa

Dopuni svoj račun na različite načine.

Frend je naziv za m:tel prepaid i sinonim za odličnu komunikaciju za sve ljubitelje kontrole troškova, telefoniranja bez ugovornih obaveza i bez mjesečne pretplate. Frend računi se dopunjavaju jednostavno i lako, načini su zaista brojni, a ovaj put objedinjujemo ih na jednom mjestu.

1. Elektronske dopune 
Najpopularniji način za dopunu računa.
Dostupne na preko 10 000 prodajnih mjesta ovlaštenih m:tel posrednika, koje je lako pronaći jer su označeni Frend zastavicama. Dovoljno je da od prodavca tražite m:dopunu, kažete svoj broj mobilnog telefona i odaberete iznos od 2 do 50 KM (iznos ne mora biti okrugao).
Prodavac će obaviti transakciju, a vi ćete dobiti SMS sa informacijama o izvršenoj uplati.

Iznos dopune
Vrijeme važenja
2,00 - 2,99 KM
7 dana
3,00 - 3,99 KM
10 dana
4,00 - 4,99 KM
15 dana
5,00 - 9,99 KM
25 dana
10,00 - 19,99 KM
90 dana
20,00 - 29,99 KM
90 dana
30,00 - 49,99 KM
120 dana
50.00 KM
150 dana

Dopunjeni račun počinje da važi od tačnog vremena dopune  i može da se koristi onoliko koliko traje kupljena dopuna (dd.mm.yyyy.) (hh.mm.ss) Npr: ukoliko dopunite račun dopunom od 2 KM,  1. marta u 16 časova, 10 minuta, 50 sekundi,  račun vam vrijedi sedam dana od vremena dopune, tj. do 8. marta do 16 časova, 10 minuta i 50 sekundi.Dopunom se ne može smanjiti trajanje računa. Npr: Vaš račun važi do 28.12.2018. 11:03:36 i danas  dopunite račun sa još 2 KM. Važenje računa će ostati 28.12.2018. 11:03:36.

Ako na računu imate određeni iznos, dopunjavanjem Vašeg FREND računa gore pomenutim  vrijednostima iznosi se sabiraju, a rok važnosti se produžava.
Ukoliko u roku od 25,  90, 120 odnosno 150 dana ne izvršite dopunjavanje računa:

  • u roku od 120 dana moći ćete samo da primate pozive, SMS poruke, pozivate korisnički servis, korisnički meni (444) kao i da dopunite svoj račun   
  • nakon 120 dana, ukoliko niste izvršili punjenje računa, u roku od 30 dana moći ćete samo da pozivate m:tel korisnički servis, korisnički meni (444), uspostavite pozive prema hitnim službama i da dopunite račun
  • ako u tom roku od 150 dana (120 + 30 dana) niste izvršili dopunjavanje računa, izgubićete preostali iznos na računu. U tom slučaju, ukoliko i dalje želite da imate isti FREND broj, možete podnijeti zahtjev za ponovnu aktivaciju broja u roku od 30 dana. U suprotnom vaš korisnički status prestaće da važi.

2. Vaučeri za dopunu
I dalje su u ponudi za ljubitelje papirnih dopuna, dostupni u m:tel prodajnim mjestima, ali i kod ovlaštenih m:tel prodavaca. Na pomenutim vaučerima nalaze se detaljne instrukcije za dopunu računa.

Cijene i period važenja vaučera u apoenskim vrijednostima su sljedeći:

Iznos dopune
Vrijeme važenja
U navedene cijene je uključen PDV.
2.00 KM 7 dana
5.00 KM
25 dana
10.00 KM
90 dana
20.00 KM
90 dana
30.00 KM
120 dana
50.00 KM 150 dana

3. Samouslužni uređaji za elektronske dopune
Odnedavno, Frend korisnici imaju mogućnost da račune dopune i ovim putem.
Za sada, ovi uređaji postoje u Banjaluci i to: u robnoj kući „Boska“, Tržnom centru „Mercator“, Mac Tire pabu, klubu KSET, kafiću Dionis i Sport Klubu u Trnu. Procedura se odvija putem touchscreen-a. Uređaj prima kovanice u apoenima od 0,50 KM, 1 KM, 2 KM i 5 KM, a dopune su moguće u vrijednosti od 2 do 50 KM.

4. Kreditnom karticom
Ljubitelji online kupovine mogu platiti dopune kreditnom karticom putem ovlaštenog m:tel distributera Financ. Kroz jednostavna četiri koraka, na adresi https://www.financ.ba/topup/ prvo unosite dva puta broj mobilnog telefona, zatim iznos željene dopune u KM, nakon čega provjeravate unesene podatke, klikom nastavljate proces i dolazite do web stranice banke koja ima usluge e-plaćanja, gdje se unose podaci o Internet kartici kojom se plaća. Nakon potvrde na dugme Pošalji/Send, prelazi se na stranicu sa obavještenjem o uspješnosti transakcije.

5. Sa drugog postpaid broja
Ovo je vrlo popularan način dopune, i to putem servisa Moj meni, biranjem koda *100# te odabirom usluge Dopuna prepaid računa. Uslugu će platiti vlasnik postpaid broja putem mjesečnih računa i ovo je ujedno način na koji najčešće roditelji djeci dopunjavaju račune.

6. Podijeli dopunu
Dopunu možete i dijeliti s drugima, jer kao Frend korisnik u okviru usluge Moj meni možete odabrati i opciju podijeli dopunu. Tako ćete prenijeti dio novca sa vašeg glavnog Frend računa na glavni račun osobe kojoj prebacujete dopunu. Kada je prebacivanje dopune izvršeno, korisnik kojem je izvršena dopuna dobija SMS sa informacijom o broju sa kojeg je poslana dopuna i iznosu dopune. Pri tome se ne mijenja period važenja glavnog računa Frend korisnika kojem je izvršena dopuna, a dopunu može koristiti jedino ukoliko mu je račun aktivan. Korisnik može da prenese iznos do 1,99 KM na glavni račun drugog prepaid korisnika pod uslovom da prepaid korisnik kome se prenosi dopuna, na svom glavnom računu nema iznos veći od 1,99 KM .

7. Putem aplikacije m:pay
Preuzmite aplikaciju m:pay za svoj Android ili IOS i putem nje plaćajte račune i dopunite bilo koji Frend (prepaid) račun. Sve što vam je potrebno za dopunjavanje jeste da ukucate Frend broj i odaberete iznos sa kojim želite da ga dopunite.

Stanje i rok važnosti FREND računa možeš saznati:

  • pozivom koda *101#  - na ovaj način saznaćeš stanje na osnovnom računu, tj. novčane vrijednosti kredita i ekstra novčanih bonusa dobijenih iz aktuelnih ponuda
  • pozivom koda *103#  - na ovaj način provjerićeš stanje bonusa za kupljeni saobraćaj u tarifnim opcijama (SMS, minute, internet),
  • pozivom 444, odabirom opcije 2 putem koje ćeš saznati stanje na svom osnovnom računu
  • pozivom *100" dobijaš uslugu Moj Meni koja ti takođe omogućuje provjeru osnovnog i bonus računa

Datum objave: 03-03-2015